Minden ami könnyebbé teszi a Raid-ok lefolyását
Raidokon kötelező addon:
Deadly boss mods
Innen töltheted le:
http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/deadly-boss-mods.aspx
Naxx
Meaxxna
Meaxxna Naxxramassban tatlálható és az Arachnid quarter főbossa. Commander Eligor Dawnbringer azt mondja róla, hogy mélyen a hegyek közt született sokszáz éve, és azóta Naxxramassban él, és tenyészti a pókjait. Ebben Grand Widow Faerlina is segít neki.
Maexxna kicsit több mint egy sima tank n’ spank fight. 1 embert ki kell osztani arra, hogy kiszedje az embereket a hálóból és figyelni kell az aoe-re. A Necrotic Poison -re figyeljünk mert szemét egy képesség tud lenni ha nem szedjük le.3-5 mp-re hálóba tesz,és nem lehet mozogni. Igazából másra nem kell figyelni, maximum még arra, hogy Frenzynél kicsit jobban figyeljenek a healerek.
Anub'rekhan
Két Crypt Guarddal indul a 25 fős csata, a 10 fős verzióban ezek a lények csak a harc folyamán, a Locust swarm után tűnnek fel. 25 fős verzióban 521.000 életerejük van, 10 fősben 234.000.
Anub’Rekhan és 2 addja a terem végében állnak, a main tank felveszi Anub’Rekhant és balra elmozgatja az ajtótól, igyekszik a falnak merőlegesen állni, nem beleesni a zöld trutymóba ami csordogál a falak mentén, mert az nagyon fáj.
A healerek és a távolsági dps beáll kb. a szoba közepére, úgy, hogy pont elérje a bosst és igyekszik ezt a távolságot folyamatosan tartani a csata folyamán.
Az offtankok felveszik a két addot és a közelharci dps, illetve a távolsági dps leölik őket, amint lehet.
Lehetőleg el kell húzni a terem másik felébe az addokat, hogy ne nagyon tudjanak Anub’Rekhannal hatni egymásra.
Az addokat piszok gyorsan le kell verni és aztán rá lehet fordulni mindenkinek a bossra.
A 10 fős harcban Anub’Rekhan egyedül van a teremben, így a pull másként alakul.
A main tank a 25 fős verzióhoz hasonlóan bal felé pozicionálja a zöld trutyi mellé a bosst, a közelharci dps és az offtank viszont a boss hátában állnak, gyakorlatilag oda ahol Anub’Rekhan a pull előtt várakozott.
A távolsági dps és a heal a szoba közepén, maximum távolságon áll.
A 10 fős pullnál csak annyira kell figyelni, hogy a main tank időben fel tudja venni a bosst, a közelharci dps ne rángassa le róla. Érdemes a tankot messziről követni, mert saját tapasztalatom szerint el-elnyoma pozicionáláskor egy impalet 10 fős verzióban, könnyen belökve a közelharci dps-t a zöld trutyiba.
Az egyes fázis nem igényel magyarázó ábrát, mert megfelel a pull utáni helyezkedéssel. Offtankok és a közelharci dps a boss fenekét csépelik, a távolsági dps és a heal a szoba közepéről osztják a kétféle áldást. Arra kell csak figyelni, hogy néha mikor skarabeuszokat idéz, le kell aoezni a kis dögöket. Az tuti, hogy lesz skarabeusz, hiszen két Crypt Guard elhullott a pullnál, ezekből 20 darab kis genyó fog kiszabadulni.
Életerjük nincs sok, pár tick aoe és megfekszenek, viszont figyelni kell rájuk, mert borzasztó gyorsan szét tudják rágni a healereket.
A csata ezen része az irgalmatlan gyors damageről szól, és arról, hogy mindenki feszülten lesi, mikor lesz Locust Swarm.
10 fős verzióban a pull után gyakorlatilag helyből megkezdődik az első fázis, skarabeuszokkal se kell foglalkozni, mint a 25 fősnél. Mindenki üti a bosst és figyel, hogy mikor jön a Locust Swarm.
A harc igazi kihívása a második fázis, mikor a boss használja a Locust Swarmot. Nehéz eldönteni, hogy mikor lesz, mert 70 és 120 másodpercek közti időnként nyomja el, tehát ha átlagolunk, akkor 90 másodpercenként.
A Locust Swarm pacified állapotba tesz, ez több, mint a silence, semmilyen képességedet nem tudod használni. Mire a Locust Swarm jön a közelharci dps-nek el kell távolodnia a bosstól, csak a main tank lehet a közelében. Amint a Locust Swarm elindul jön egy Crypt Guard is, ugyanonnét érkezik, az ajtóból, ahol Anub’rekhan eredetileg állt. Ezt egy offtanknak fel kell vennie és a dps leveri ahogy csak tudja. Amint meghal helyből skarabeuszokat idéz a tetemből Anub’Rekhan, ezeket kivégezni és várni, hogy elmúljon a Locust Swarm, illetve figyelni, hogy ne akadályozzuk a main tankot a boss pozicionálásában.
A main tank ugyanis pőrén áll a boss előtt, míg a Locust Swarm hat, így amint elkezdi castolni futni kell. Megfordul és elindul a körív mentén a terem átelleni pontjába. Figyel, hogy ne essen a trutyiba, ne kapjon be túl sok sebzést, mondjuk ezzel nem nagyon tud mit kezdeni, mert be fog, és még egy health stonet, vagy health potiont se tud benyomni. A healereknek életben kell tartani szerencsétlent, ami elég szép kihívás.
Amint a Locust Swarm elmúlt a tank újra felveszi a bosst és lehet tovább ölni, visszatérünk az egyes fázishoz. A két fázis váltakozik a boss haláláig.
A második fázisban a tank számára vannak mentőövek. Ilyen például, ha egy hunter Aspect of the Packot ad neki, így az amúgy is lelassult bosstól el tud futni.
A Death Knightok használhatják az Anti-Magic Shell képességüket a Locust Swarm előtt, ha megvan ez a glyph, és akkor 5 másodpercig immunisak lesznek rá.
Megoldás lehet még, ha gyorsan akarunk haladni 10 fős verzióban és elég jó a gearünk, hogy egyszerűen kiálljuk a második fázist. A tank nem mozog el, hanem eleve a bosst behúzza abba a kis fülkébe ahol állt, és ott tankolja falnak fordítva. Ilyenkor a második fázisban extra healt igényel, és nem tud addokat se felvenni, az a hunterek és rogue-ok dolga. Missdirectiönnel átagrózzák a tankra.